17:06 Впроваджуємо предмет "Сходинки до інформатики" | |
З 2013-2014 н.р. школярі міста розпочали з 2 класу вивчати новий предмет «Сходинки до інформатики» за новим Державним стандартом початкової загальної освіти. 26 вересня 2013 р. на базі ЗШ № 11 відбулося перше організаційне засідання творчої групи вчителів інформатики та початкових класів з проблеми «Ігрові форми роботи з учнями 2 класу під час викладання предмету «Сходинки до інформатики» (керівники творчої групи Буцик Оксана Анатоліївна (ЗШ № 11) та Іванова Вікторія Віталіївна (ЗШ № 36). Засідання розпочала методист з інформатики Саркісова Н.Я., яка підкреслила актуальність та значимість даного питання в умовах, коли учні 2 класу вперше почали вивчати даний предмет, а вчителі вперше розпочали викладання предмету. Перевага при викладанні предмету віддається вчителям початкових класів, але за рішенням навчального закладу даний предмет можуть викладати і вчителі інформатики. Тому в цьому навчальному році в половині навчальних закладів м.Полтави даний курс викладають вчителі початкових класів, а в інших закладах вчителі інформатики. Важливим у роботі творчої групи є можливість обміну думками та специфічним досвідом роботи між вчителями початкових класів та вчителями інформатики. Під час засідання вчителями були розглянуті наступні питання: - Психологічні особливості учнів 2 класу - Державний стандарт початкової загальної освіти. Освітня галузь "Технології” - Гра як основний метод навчання для учнів початкової школі - Здоров’язбережувальні технології на уроках інформатики У роботі засідання творчої групи взяла соціальний педагог школи Ремез Наталія Володимирівна, яка розкрила питання психологічних особливостей учнів 2 класу та зосередила увагу вчителів на таких процесах як мислення, увага, мислення, аналіз, мовлення пам’ять, увага молодших школярів. Буцик Оксана Анатоліївна, яка вже не перший рік викладає предмет у 2 класах, поділилася досвідом роботи та підкреслила, що під час гри діти й підлітки перевіряють свою силу і спритність, у них виникають бажання фантазувати, відкривати таємниці і прагнути чогось прекрасного. У процесі гри в учнів виробляється звичка зосереджуватися, самостійно думати, розвивати увагу. За вмілої організації гра може стати незамінним помічником педагога. Також Оксана Анатоліївна розкрил питання класифікації ігор та основних елементів дидактичної гри. В процесі обговорення вчителі – учасники творчої групи обмінялися власними ігровими прийомами, які вони використовували на уроках, та дійшли висновку, що для того щоб зорієнтуватися у світі гри, треба чітко уявити собі, що в ньому буде цікаве й корисне для дитини. Фантазія, казка, гра – це частка духовного життя молодших школярів, що пробуджують у душі кожного з них добрі почуття, роздмухують вогник дитячої думки і творчості. Результатом роботи творчої групи протягом року стане методична розробка, яка міститиме цілу низку ігрових форм роботи з учнями 2 класу під час викладання предмету «Сходинки до інформатики» з різних тем та на різних етапах уроку. | |
|
Всього коментарів: 0 | |
Вхід на сайт |
---|
Пошук |
---|
Календар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |