Головна »
2015 » Вересень » 20 » Методичний коучинг для вчителів інформатики
21:16 Методичний коучинг для вчителів інформатики |
16 вересня 2015 року на базі СШ №3 був проведений методичний коучинг для вчителів інформатики «Використання інтернет-технологій на уроках інформатики в 7 класі як засобу стимулювання пізнавального інтересу до навчання та розвитку предметної ІКТ-компетенції учнів (створення електронного кабінету вчителя інформатики)».
Відповідно до суспільних потреб в прискорені розвитку і креативності з 2015 року діяльність творчої групи вчителів інформатики змінила форму роботи, а саме - працюємо в рамках методичного коучингу. В ролі коуча або керівником нової колективної роботи вчителів стала Конюшенко Тетяна Леонідівна, вчитель СШ №3.
На початку роботи методист ММК Саркісова Н.Я. познайомила вчителів з метою методичного коучинга та необхідністю впровадження нових форм взаємодії учасників навчального процесу. Провідна ідея коучингу – це бачення в педагогах, перш за все, людей з їхніми цінностями, прагненнями, особистими цілями. Методологія коучинга виходить з того, що людина від природи безмежно талановита та володіє великим потенціалом, який не реалізується нею в повній мірі.
Тетяна Леонідівна акцентувала увагу на завданнях, які стоять перед учителями інформатики в сучасних умовах та ознайомила вчителів з новою технологією в освіті – освітнім коучингом. А саме, зупинилася на складових коучингу, ключових моментах коучингу та його ефективності в освіті. Освітній коучинг будується на мотивуючій взаємодії, в якому створюються спеціальні умови, спрямовані на розкриття особистісного потенціалу педагога для досягнення ним значних цілей в оптимальні терміни, в конкретній предметній галузі знань.
В процесі особистої взаємодії вчителі-учасники методичного коучингу будуть керуватися наступними цілями:
- розкриття внутрішнього потенціалу особистості вчителя (учня);
- розвиток особистості через делегування відповідальності;
- досягнення високого рівня відповідальності та її усвідомлення у всіх учасників коучингу.
Протягом другої частини засідання було проаналізовано інформаційно-освітнє середовище з інформатики для учнів 7 класу: вчителі обговорили переваги існування блогу в умовах відсутності підрчників та виявили недоліки при оформленні матеріалів на сторінках блогу. Об’єднавшись у мікрогрупи вчителі склали план дій та визначили завдання на І семестр.
|
Переглядів: 719 |
Додав: Natalija
| Рейтинг: 0.0/0 |