21 жовтня на базі ЗШ №30 м. Полтави для керівників методичних об’єднань, вчителів математики, фізики та інформатики проведено семінар «Системно-цільовий підхід до розвитку творчих здібностей учнів на уроках математики, інформатики, фізики».
Пріоритетним напрямком роботи вчителя в умовах сьогодення є розвиток творчих здібностей молодого покоління. Тому і зібралися вчителі для напрацювання методичних порад, рекомендацій.
Перед присутніми виступили директор закладу Чередник О.В., заступник директора з НВР Заїка Л.В.
Методист ММК Саркісова Н.Я. познайомила учасників з організацією навчання учнів у віртуальному просторі та використанням сучасних освітніх технологій для формування творчого, компетентного учня.
Також у форматі онлайн-зв’язку досвідом організації роботи з даного питання у навчальному закладі поділилася Михайлик Л.В., директор ліцею №4 м. Кременчука.
Учасники семінару мали можливість побувати на зустрічах з учнями, які розповідали про проектну діяльність на уроках математики та інформатики (вчителі Микитась Л.М та Бабенко А.В.).
Учителі ЗШ № 30 продемонстрували, як розвивати творчі здібності учнів із застосуванням нетрадиційних форм навчання - модульно-рейтингової системи (Круглик Л.О., вчитель математики) та у позакласній роботі (Мороз Н.О., вчитель фізики).
Практичний психолог закладу Москович П.В розповіла присутнім про психологічні аспекти розвитку творчих здібностей учнів при вивченні математики, інформатики, фізики.
Ще одним прикладом формування творчого учня через вивчення життєдіяльності відомих вчених-земляків стала екскурсія учасників семінару до кімнати-музею ім. М.В.Остроградського, яку провели учні 11-М класу під керівництвом вчителя математики Микитась Л.М.
Учителі прийшли згоди, що нетрадиційні уроки, проектні технології, активне використання ІКТ, організація ефективних самостійної, гурткової та позакласної роботи - напрямки до формування творчої особистості. А результативною вона буде лише тоді, коли є спільна, творча праця учнів та їх наставників.
|