08:40 Майстер-клас вчителя інформатики ЗШ №2 | |
20 березня 2013 року на базі ЗШ №2 в рамках атестації-2013 відбувся майстер-клас вчителя інформатики Ковніра Андрія Олексійовича. На заході були присутні адміністрація школи, методист ММК Саркісова Н.Я., вчителі інформатики міста Полтави, слухачі курсів підвищення кваліфікації при ПОІППО. Відкритий урок з теми «Комунікації за допомогою Інтернету» був проведений в 10 класі. Епіграфом до уроку були обрані слова німецького філософа, композитора Фридриха Вильгельма Ницше: «Будь-яке спілкування, яке не підносить, тягне вниз, і навпаки».
На початку уроку вчителем була сформована мета та завдання уроку. Основний акцент був зроблений на формування•інформаційної культури та етикету електронного спілкування. Актуалізація знань учнів була проведена в формі тестових запитань, які виводилися на екран, а потім разом з учнями обговорювалися варіанти відповідей. Основна увага під час спілкування вчителя з учнями була приділена ризикам , які можуть виникати під час електронного листування. Під час пояснення нового матеріалу вчитель зупинився на наступних питаннях: - Служби миттєвого обміну повідомленнями. - Можливості служб. - Складові служби обміну миттєвими повідомленнями. - Клієнт-серверна технологія побудови служб. - Популярні мережі обміну миттєвими повідомленнями (Skype, ICQ, MSN, Google talk, Yahoo Messenger). Робота учнів під час практичної частини на уроці складалася з трьох частин: хлопці встановлювали програму Skype та виконували відповідне налаштування; дівчата тим часом виконували письмові завдання. Під час другої частини хлопці виконували письмові завдання, а дівчата створювали обліковий запис в системі Skype. Під час третьої частини практичної роботи хлопці разом з дівчатами виконували завдання з інструктивної картки. Домашнє завдання Андрій Олексійович задав нестандартне: учні були об’єднані в дві групи, кожна з яких отримала своє завдання. Перша група – «Прихильники фактів» отримала завдання висвітлити фактичну сторону питання, виражену у цифрах і фактах: Завдання 1. Використовуючи Інтернет, знайти визначення наступних понять: IM-месенджер, Інтернет-пейджер, Спілкуання у чатах, Складові служб миттєвих повідомлень. Завдання 2. Як розвиток ІКТ-технологій змінює наше життя? Друга група – «Конструктивні мислителі» отримали завдання навмисно сконцентруватися на позитивних моментах певних питань, навіть якщо в них є деякі недоліки. Завдання 1. Сформулюйте позитивні сторони використання служб миттєвих повідомлень. Можливості використання існуючих служб та сервісі у: культурі і суспільстві, господарстві і праці, медицині, промисловості, освіті. Завдання 2. Проаналізувати існуючі програми та служби для обміну миттєвими повідомленням. По закінченні уроку вчителі, присутні на уроці, висловили свої враження від уроку та поділилися досвідом проведення подібних уроків у своїх класах. Андрій Олексійович спілкуючись з учителями розповів про власні педагогічні та методичні здобутки протягом міжатестаційного періоду, продемонстрував методичну розробку творчої групи, у складі якої працював протягом 2011-2012 н.р. | |
|
Всього коментарів: 0 | |
Вхід на сайт |
---|
Пошук |
---|
Календар |
---|
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |