22 вересня 2015 р. на базі Полтавської гімназії №31 відбулося перше організаційне засідання експериментального педагогічного майданчика «Створення інформаційно-освітнього середовища з інформатики (системи управління навчанням) для учнів 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу».
На початку засідання методист ММК Саркісова Наталія Яківна ознайомила вчителів із новими технологіями в освіті, які поступово впроваджуються в навчальний процес ЗНЗ міста. А саме: перевернуте навчання, цифровий сторітелінг, асинхронне навчання, дистанційне навчання, системи управління курсами, змішане навчання, індивідуалізоване навчання, методичні технології, віртуальний клас.
Олена Вікторівна Міхопарова, яка є вчитель гімназії №31 та керівником експериментального педагогічного майданчика, проаналізувала роботу вчителів по підготовці до нового навчального року, що розпочалася у червні 2015 р. Олена Вікторівна окреслила проблеми, що постали перед вчителями інформатики, які викладають інформатику в класах з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу - відсутність підручників для учнів, що вивчають інформатику з 5 класу за таким напрямом. В умовах відсутності підручників учні позбавлені можливості опановувати навчальний матеріал у повному обсязі.
Тому вчителями було вирішено створити інформаційно-освітнє середовищє з інформатики у вигляді блогу для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу. Тому мета експерименту у 2015-2016 н.р. полягає у створенні та впровадженні у навчальний процес ЗНЗ інформаційно-освітнього середовища з інформатики для учнів 7 класів з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу.
Протягом засідання вчителі проаналізували навчальну програму для учнів 7 класу, обговорили форми подання навчального матеріалу на сторінках блогу, визначили відповідальних за публікацію навчальних матеріалів, узгодили терміни публікації уроків на сторінках блогу.
На наступній зустрічі вчителі проаналізують результати експерименту, який передбачає використання змішаного навчання, технології перевернутий клас, цифровий сторітелінг.
|