14:20 Формування критичного мислення в умовах сьогодення | |
8 квітня на базі Полтавської гімназії №17 для вчителів математики та інформатики проведено міський семінар „Розвиток критичного мислення на уроках інформатики, математики та фізики засобами сучасних інформаційних технологій та нової посткомп’ютерної епохи”. На початку семінару була презентована мультимедійна виставка творчих доробок вчителів гімназії. Відкрили семінар методист ММК Семено Лідія Дмитрівна та директор гімназії Голтвяниця Олена Олексіївна. Гарьківець Валентина Володимирівна, керівник шкільного МО,висвітлила питання формування критичного мислення на уроках. Саркісова Наталія Яківна, методист ММК, ознайомила присутніх з інформаційними технологіями, які змінюють освіту, та їхніми можливостями щодо підвищення рівня професійної компетентності.
В процесі роботи відбувся онлайновий зв’язок з навчальними закладами м. Комсомольськ. Кириченко Тетяна Григорівна, методист ММК м. Комсомольська, та Роман Олександр Анатолійович, вчитель інформатики ЗШ №1 з поглибленим вивченням економіки та права, поділилися досвідом роботи з проблеми використання сучасних засобів інформаційних технологій у навчальному процесі. Вчителями гімназії № 17 Сердюком В.В., Цигипою Л.В., Недорічко Є.М. продемонстровані здобутки учнів та вчителів по використанню інтерактивного комплексу на уроках інформатики, створенню тестів он-лайн з допомогою «Online Test Pad». Шиманською Т.Г., Кривчун С.Б, Кладченко А.В. були представлені фрагменти уроків по формуванню у вихованців критичного мислення. Голтвяниця О.О та Буряк В.В. запропонували фрагмент інтегрованого уроку математики з інформатикою «Побудова графіків тригонометричних функцій». В рамках семінару проведено круглий стіл «Вплив сучасних інформаційних технологій на людину» за участю журналіста С. Пісковою. Готовність до здійснення інноваційної діяльності з учасниками семінару обговорили психологи навчального закладу Савісько О.А. та Турас О.В. В процесі роботи присутні ще раз впевнилися, що звичайний урок уже не цікавий учням (минув вже час захоплення презентаціями на весь урок, демонстрації відео- та аудіофайлів), учні потребують нових підходів до навчання та виховання. Урок повинен бути яскравим, захоплюючим. Сьогодення вимагає від учнів приймати адекватні рішення, а це можливо лише в процесі сформованого критичного мислення. Вчитель повинен бути сучасним, а це можливо, коли він на відповідному рівні володіє новими інформаційними технологіями, сучасними засобами навчання та є віртуозом в своїй справи.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |
Вхід на сайт |
---|
Пошук |
---|
Календар |
---|
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |